henrik.centerpartiet.net

Gå gärna in på min nya kompletta hemsida med denna blogg speglad: http://henrik.centerpartiet.net/

onsdag 16 december 2009

Snöyra i Tjockhult

Jag har just uppmätt det ackumulerade snödjupet utanför hotellet
till 30 cm och fortfarande yr snön ner. Det finns risk för att jag
får pulsa till kursen imorgon. Jag försöker lära mig ett
flödessimuleringsprogram, Solid Works Flow Simulation under en
tvådagarskurs förlagt till MP Engineerings lokaler i närheten av
Fryshuset. Jag räknar med att ha stor nytta av programmet i mitt yrke
både för att förbättra kapaciteten vid nyutveckling, men även för
att hjälpa kunder att få optimal placering av enheter ur vårt
befintliga produktprogram. Dessutom går det att göra riktigt
illustrativa och talande visualiseringar för marknadsföring.
Jag borde dock ha tagit med mig sparkstötting och Graningestövlar.
På tal om spark så har min lillebror en fantastisk motoriserad
sparkstötting som går i 40 knutar! Det hade varit nåt att fara
igenom trängselskattestationerna med imöra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar